Hallo Xare
Ich bin auf der Suche nach einem Wasserkühler Ventilator…
Viellleicht..????…
Gruss aus Toulouse
Pierre
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Hallo Xare
Ich bin auf der Suche nach einem Wasserkühler Ventilator…
Viellleicht..????…
Gruss aus Toulouse
Pierre
Hallo Volker!
Danke vielmals…
Pierre
Happy new year! Everybody..
..
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Yes.. i'm late... Sorry!.. d_u_w
I'm a great fan of the new Sachs... And if you like children... you like "gespann"... :dance:
Hi Lothar,
Can you buy this review for me...???... I will pay it and take it.... during my next "Eifeltreffen"
Antigicht :cheers:
hello! Lost in the springs Sachs-ophonist
Perhaps, you should find some informations in the next links:
http://www.sachs-biker.de/002_…or%20Marzocchi%20Fork.pdf
http://www.sachs-biker.de/002_…SA-001%20spring%20492.pdf
For me... the best choice!.... :tuvfuck: ...... d_u_w
Bis bald... #winkewinke2#
Pierre
Ja!
und französisch "Ersatz-TÜV" für Ignitech mit IAPS....
Nein, Volker!
..
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Eine Roadster 650 hat keine Mikroschalter!.... :belehr:
Und es gibt kein Zeichnung für der elektrische Schaltplan...
...
..
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(Auf deutsch... verstehen sie ??..) ... d_u_w
it should be okay for me... :cow:
Bis bald
Pierre
Yes!
And i had a reemergence (Atom heart mother) of "Dark Sachs of the moon"...
"Home, home again.
I like to be here when I can.
When I come home cold and tired
It's good to warm my bones beside the fire.
Far away across the field
The tolling of the iron bell
Calls the faithful to their knees
To hear the softly spoken magic spells."
Hey you! Doctor Lothar! can you feel me ??... :mauer: (the wall)
Bis bald! anti-Gicht :cheers:
Pierre
Back to Dijon....
I was "Sachsing in the rain" from the beginning.... until the end. With special "Niagara falls" in Germany... The cafe-racer never failed. A real german bike...
This evening, no more "antiGicht"... just a glass of wine.
Best greetings to all people that i met during the meeting, with special attention to the family Lubitz and their neighbors, Tequila and Ouzo....
And tomorrow morning, "on the road again"...
Bis bald
Pierre
Hi Lothar,
"Big foot" :angry2: will be present at Mechernich in the afternoon evening...
Greetings from Dijon
Pierre #winkewinke2#
Ready!
Bis bald!
Pierre
Alles anzeigen....das kann man doch auf ein Minimum reduzieren...
Guckst du --> https://karasche.wordpress.com/2014/01/15/schlauchgedons/
Gruss
Volker
;moped;
.....
..
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Nein!
It's not easy to explain... The carburators of the 650 Freewind are very sophisticated.... technology from... GSX-R.
Don't change anything for your "TÜV... ein deutsch Spezialität!..."
Tomorrow, i will try to explain...
Bis bald!
Pierre
Hi Lothar! :ggruebel:
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I will be back!...
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Pierre #winkewinke2#
Mechernich Sachs Service ist wirklich reaktiv!... :anbet3: deutsche Qualität!!... :streichel:
Bis bald...
Pierre
Nur eine Frage ...
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Heute in Deutschland, wieviele Stufe 1 ? ...
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Sechs ...(vielleicht 10 roadster 800...) im Krankreich...
Thief inspector Clouseau
Ja? ich bin alter hier... :cow:
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und französisch..... :dance:
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Entschuldigung!.... :streichel:
Thanks Pierre I will test it ;daumen;
Hatte schon 10% härtere Federn für die Sachs und Mineralöl probiert, beides hat nix gebracht. Dann eben noch andere Federn...
The "10% harder" springs from EBC and LUCAS.... are just "fake" springs. Some tests have proven that these springs are not harder....
So, it's the reason why i had looked for another springs... for engines with greater torque...
I hope that you will be satisfied! .... without.. :tuvfuck:
Greetings from Toulouse
Pierre
Hello! Sliping Sachs-bikers!
I had a "sliping desagrement" with the clutch of my F805 cafe racer.
First, the clutchs of the VX800 and the VS800GL are not the same parts! Height springs and torque limiter for the VX800. Four springs without torque limiter for the Sachs.
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So i wanted harder springs... Original springs are 35mm long. for engines with 50-60 Nm....
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I have found cluth springs of "GSX 1100 F 88-92" 40 mm for an engine with 100 Nm...
Nun!.... Alles ist gut!
Greetings from Toulouse
Pierre